Bezorging
We versturen al onze fietsen rijklaar. Dit betekend dat je niet zelf nog je fiets in elkaar hoeft te zetten!
Heb je een bestelling geplaatst? Dan leveren wij je fiets binnen 8 werkdagen met Post NL. Je ontvangt de dag voor levering een e-mail van Post NL met hierin de track & trace. Op de dag van de levering zelf ontvang je deze informatie nogmaals per SMS. Is de bezorger bij je in de buurt? Dan ontvang je ook nog een 2e SMS en vaak belt de bezorger je ook nog even op om aan te geven dat hij bijna bij je aankomt.
Je fiets is voor 98% in elkaar gezet en afgesteld. Om transportschade te voorkomen worden onderdelen als pedalen en stuur op het laatste moment gemonteerd en afgesteld door de chauffeur van Post NL. Een deel van het bedrag wat je hebt betaald om de fiets rijklaar te ontvangen is voor de TOP service die Post NL aanbied. Het is erg belangrijk dat de bezorger dit uitvoert anders bestaat er het risico dat je fiets niet gereed is voor gebruik.
Mocht het toch om welke reden ook gebeuren dat de TOP service niet word uitgevoerd, neem dan direct contact op met POST NL zodat er toch een afspraak ingepland kan worden met desbetreffende bezorger om de TOP service uit te laten voeren. Wij adviseren dit niet zelf te doen omdat je al betaald hebt voor de service en voor het behoud van je garantie. Kom je er met Post NL niet uit neem dan contact op met onze klantenservice zodat wij kunnen kijken wat we verder voor je kunnen doen.
Retourneren
Heb je je bestelling ontvangen maar ben je toch niet helemaal tevreden? Dat kan natuurlijk gebeuren. Je hebt de mogelijkheid je ongebruikte Crown fiets binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren. Hieronder lees je welke voorwaarden wij stellen aan het retourneren van je fiets.
Al onze fietsen mag je natuurlijk gewoon retourneren, let wel op dat je een outletmodel niet kan retourneren met als reden lakschade.
Fiets retourneren? Neem dan altijd contact met ons op. Dit kan via [email protected]. We komen bij je terug binnen 1 tot 2 werkdagen.
Fiets retourneren? Zo gaat dat!
Wij verzenden al onze fietsen rijklaar via Post NL. Je Crown moet op dezelfde wijze geretourneerd worden zoals jij deze hebt ontvangen. Daarom neemt onze partner Post NL bij levering de verpakking van de fiets mee. Wij vragen je om de fiets zo goed als mogelijk op dezelfde wijze te verpakken zoals je deze hebt ontvangen. Vanwege de omvang van het pakket hebben wij alleen de mogelijkheid de verpakte fiets op te laten halen via een Pick Up afspraak met onze koeriersdienst. Graag ontvangen wij een foto van de verpakte fiets alvorens wij een Pick Up afspraak in plannen. Zo ben jij niet aansprakelijk voor eventuele transportschade! Wij kunnen deze afspraak inplannen op een werkdag naar keuze. Helaas is het niet mogelijk een pick-up afspraak in te plannen in het weekend. Onze koeriersdienst haalt de fiets op de afgesproken dag op tussen 08:00 uur en 18:00 uur. Het is helaas niet mogelijk om een tijdvak af te spreken of te ontvangen. Wel is het mogelijk om je telefoonnummer op te geven. De chauffeur belt je dan op de dag van de afspraak 30 minuten voor aankomst op om door te geven dat hij naar je onderweg is.
Let op: De kosten voor het retourneren je Crown fiets zijn €45,- en voor je eigen rekening, tenzij het gaat om een fout aan onze kant.
Verwerking van je retour
Wij doen ons best om vanaf het moment dat de fiets bij ons in het magazijn is ontvangen je retour opdracht binnen 7 werkdagen te verwerken.
Wil jij je fiets omruilen? Dan maken wij een nieuwe order voor je aan.
Heb je ervoor gekozen om je aankoopbedrag terug te ontvangen? Deze ontvang je dan op dezelfde wijze terug als waarop je hebt betaald. Wij halen de retourkosten van het aan jou terug te betalen bedrag af.